//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
adat orang bercouple
Thursday, January 26, 2012 | 4:36 PM | 0 Love Letter

Situasi 1

Ada lah couple ni nak kuar makan...Sebelum tu balak dia call ar..

*Tutttt...Tuttt...Bunyik Hp.

Balak: Mana lak awek aku ni..Cepat ar angkat phone..Phone Gua dah ar bateri kong..Kredit pun skit
Awek: Hallo syg..Assalamualaikum..
Balak: Hah..Waalaikumsalam.Lamenya angkat phone..Awk kemana?
Awek: Alaaa..Hp dalam bilik tadi..
Balak: Jadik ke nak kuar malam ni...(Adehh..gua dah ar sengkek ni..)
Awek: Eh mesti ar nak..Nak nak!!
Balak: Kita nak kemana? (Jangan ar tempat memahal...)
Awek: Kita gi makan..Pastu nak shopping..Pastu...
Balak: Eh..Awak nak beli apa..kan sume benda dah ada..
Awek: Alaa nak jugak...
Balak: Yelah2..Nak makan mana?
Awek: Ikut syg ar..Tapi nak makan spesial mlm ni..
Balak: Yela...(Mati gua malam ni...)

*Phone pun padam...Kredit habih..

**************************************************************************


So selaku balak, dah tentu ar dia rungsing skit.Ni antara bende2 yang selalunye pasangan couple tu akan fikir sebelum date..

Lelaki
First bende nak fikir sebelum gi dating...

1) Duit
-Mana gua nak cekau duit ni..kalau gi makan, shopping..koman2 nak kene ada serat lebih..Buat ke awek gua angkat bende mahal2,xkan nak pakai air liur kot..

2) Kenderaan
-Gua dah ar ada motor je ni.. Kang gua angkut dia naik Honda Wave 125 gua ni, nak ke dia..Nak pinjam kete sape ek...

3) Baju
-Baju pe gua nak pakai ni..Pakai t-shirt ke kemeja...Seluar jeans gua dah 2bulan xbasuh nie..Selamber ar..

4) Tempat makan
-Awek gua ni nak gak suh gua fikir nak gi makan mana..Dia yang nak makan,bgtau ar tempat makan mana..Xhabis2 gua yang duk pk..Kang gua bawak gi marpelay je kang, amik makan tosei campur ngan kari dhal..Pastu minum teh tarik..Gua ok je..


5) Minyak kete/motor
- Nak isi minyak moto lak..Duit gak ni..


6) Menyusahkan member
-Bro ada duit skit x..Aku nak pinjam..Awek gua ajak kuar lak..Aku tgh sengkek ni...Pinjam serat cukup ar..Dapat gaji nanti gua bayar ok...(Xpasal-pasal member jadi mangsa)

*********************************************************************


Perempuan
Bende nak fikir sebelum gi dating...

1)Baju
-Nak pakai baju pe ekk..Pakai tshirt ke ape ehh..Pakai jeans ke..Ermm..Nak pilih mane ehh...

2)Mekap
-Mekap skit2 cukup la..Bagi blushing skit kat muka..Lipice skit, baru bibir seksi..


3)Tudung
-Adjust sini skit..Adjust sane skit..Alaa..Kaler ni cam xbest la pulak..Tukar la...Haa..Yang ni nampak cam ok..

4)Kasut
-Nak pakai kasut mane ekk..yang ni ke, ke yang ni...Mana satu eh..Xbest..Nanti beli baru la..

*************************************************************************
copied on someone bogie..

concolusion is:: mmg tak di nafi kan dah jadi tanggung jawab laki nk pk semua tu.. so gurls hnya perlu siap kan diri ja la..  *ok best sgt jadi pmpuan..:D laughing..





> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">