//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
hello number 3..
Wednesday, February 29, 2012 | 6:11 PM | 0 Love Letter

ok.. tahun nie aku paling gementaq bila bulan MARCH.. so today is 1 march 2012..
ok... aku dah start gemuruh tak tentu pasai.. smpai aq resign kerja..
konon2 aku nk relex kt rumah ja la nk tenang kan fikiran.. *wayang ja lebih
oke..hati aku nie dah mula nk meledakkk...takot weiiiiii

~aku takot aku kecewa lah parents aku..*time SPM dulu x hingat apa dah.. hentam semacam ja
~aku takot aku tak dpt masok U
~aku takot target aku lari masok dlm longkang.. *mati la aku
~aku takot nnti parents aku tak bgi dah aku bercinta-cintun..*lgi la aku matiiiiiii
~aku takot nnti aku dpt continue study dkt U or college yg lekeh2 ja..:(
~aku takot parents aku ckp :: tusyen siang malam tp result cegini jerk?? *ok nmpak sgt aku nie keja perabis  beras ja kt rumah tuu :(

sekarang aku redha ja lah. nk menyesal pon tadak guna dh nasi sudeh menjadi buboq kacang.
oke.. otak aku sekarang dah jemmm... bulan nie jgk last month aku kt rumah nie. *PLKN sudeh memanggil
i tottaly hate it..!

*oke pepagi nie bekpes dgn buah hati dgn tak mndi nya #tp belagak mcm dah mandi.. perfurme 1botol hbis..agagaga







> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">