//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
speechless entry
Saturday, March 10, 2012 | 5:07 AM | 0 Love Letter

sedar tak sedar dah cuti sekolah kan? *cepat nya masa berlalu
dulu seronok sgt bila time2 nk cuti sekolah cegini tp sekarang?? no feel ok!
cuti ka.. tak cuti ka.. life aku berjalan mcm biasa.. 
tp cuti sekolah kali nie lansongggg tak memberikan apa2 makna buat aku..*cewahh ayat mcm orng baru putus cinta ja
mana tak nya.. aku 2 3 menjak nie selalu kena serang tonsil... serius, aku dah mula feed up dgn bnda nie semua...

meh aku tunjukkan penyakit tongsil tu mcm mna..



based on this picture :: tonsil tu bnda yg ada dekat dlm mulot..
penyakit nie kdang2 melarat smpai demam2..
nk mkn pon susah.. *jgn kan nk mkn.. nk telan aiyaq lioq pon punya menyeksa!
so sekarang aku telan bubou ja la..:(

akmal pulak demam smpai masok ward segala.. 
aku pon baru p melawat dia sekali jerk.. 
aku pyah la nk p jaga dia kt sana.. al-maklum lah kita mana ada transport..:(
tp kesian pulak tgk pak long tu dok sorang2.. *dah la ward tu tadak TV
jenoh nganga ja la pak long sorang tu...



maybe sekarang baru Allah S.W.T nk duga relationship kami..
sorang kalau sakit asyik nk merenyek + nk mengadu-domba.. sorang lagi kalau sakit simpannn smpai critical..
#baru tau yg selama nie akmal makan ubat tahan sakit setiap kali nk meet aku :(
at the end, dia yg tercampak kering dlm ward.. :(

get well soon my dearest boyfie..:)

#aku bengang btoi la bila game sims bodo nie asyik stuck... fuck off !





> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">