//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
entry budak bengap (!)
Wednesday, April 25, 2012 | 7:27 PM | 0 Love Letter
hello gais!!
hari nie bgn2 pagi ja teros bkak laptop dgn muka tak mandi..
semlm sebelum aku tido asyik2 terbayang2 ja muka JPJ yg test aku tu..
actually, bkn terbayang sgt pon muka dia.. aku cuma terpikir salah aku semlm sampai aku failed test tu...
aku mmg dah agak yg aku tak lulus punya test kt jln raya tu sbb bnyak sgt mistake yg aku buat..-,-'
aku pon x tau maybe bukan luck aku kot.. nie semua slah JPJ tu dok tnya aku bnyak soalan sampai aku terlupa  nk bgi signal, terlupa nk berhenti kt simpang jln, nyanyok sampai terlajak jln.. #what a mass
apa2 pon JPJ tu hensem kot.. aumm aumm aummm
ckp bnyak sampai aku terlupa habeh semuaaaa... nice sgt kan..:)
next time sumpah aku x mau dh lyn bnda2 cmtu time test..

muka budak failed test JPJ

dah la failed.. lepas tu senyum sampai ke telinga mcm tak bersalah lansong kan??
gagal sekali tak semesti nya akan gagal utk selama2nya kan.. soo chill lah.. #lifemustgoon
aku dpt sesi first so awal lah aku kena test.. and hbeh dlm pkoi 11.30pgi mcm tu...
pnjang lgi kan masa yg ada.. balik rumah pon tak dak sapa pon kt rumah..
so aku melantak dkt kedai si comel nie.. lepas tu akmal plak kena ambik dia balik sekolah..
so aku decide nk ikot.. first, ambik adam balik pkoi 12.50.. 
then, tunggu sat kt bwah pokok tnggu aiman keluaq pkoi1.30..
tgh2 syok2 dok tnggu mak akmal call ckp aiman hari nie ada tasmid apa tah so balik pkoi 2.15..
so kami pon balik la rumah akmal dlu.. 
lepas tu terus p ambik aiman and p rumah lama akmal dkt2 dgn sekolah si aiman tu la jgk. 
tnggu aiman tuka bju, mkn,mndi 10minit.. terus hntaq dia p pafa plak..#teringat zaman sekolah rendah dlu
best jgk ikot akmal hari tu.. ya lah kan aku nie anak bongsu so aku mmg x dk pengalaman mcm tu...
conclusion nya, akmal nie agk bertanggungjwab la sbb dlu abg aku xmai pon htaq nsik sebelum pafa..:(
aku mkn nasik kantin ja tauuu... bju plak tuka dkt surau dgn tak mandi nya..  #abg2 aku sunggoh kejammm

time tgh tnggu aiman bwah pokok... #akmal tu eksyen ja lebih

couple toothbrush #gedik tau

#you make my day and iloveyousomuch








> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">