//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
hello cik april
Wednesday, April 4, 2012 | 4:23 AM | 0 Love Letter
hello cik april.. please be nice to me...
oke hari nie p driving class and b'sembang rancak dgn cik nieysa..
yalah kan dulu time zaman2 sekolah dulu tiap hari dpt berjua muka..#bajet mcm dah lama sgt la x jmpa kan
drama, drama, drama..
tdi mcm apa lgi.. even dah belajaq 8 jam tp still lgi mati kt traffic light.. watafakkkkkk
malu gila kot.. tp terpaksa la tebalkan muka 10 inci and act mcm aku bru drive hari nie..
sedangkan aku esok dah nk kena test.. oh maiii mcm nk tercabut otak ja dengaq
aku x tau la kalau esok still lgi mampos kt traffic light jenoh aku kena tadah telinga dengaq cikgu aku tu merepot..
chill lah kalau esok failed nnti kena buad latihan balik tp sejam 30hengget.. #mmg kedarah sunggoh la pakatan nie
kalau aku lulus, test JPJ next week lah..aumm aummm aummm #excited ok nk dapet lesen

actually this month is the last month aku stay dkt rumah..:((((
keranaaaaa PLKN sudah manggil ku utk berkidmat di sana.. so goodbye rumah ku, goodbye bilik ku, goodbye turtle kesayangan ku, goodbye bloggie kuuuuuu...
aq stay PLKN sampai bulan 7.. bulan 8 plak welcome university life!! #amboih bajet la boleh msok U..tah2 dapet masok poli jeww
apa2 pon bersyukur ja lah kan.. *kita hnya mampu merancang

oke, this month dah masok 1 year 5 month relate aq dgn akmal...
alhamdullilah dia semakin kenai sapa girlfie dia yg sebenaq..#actually, kita masih dlm proses mengenal hati budi masing2
14month yg lepas, aq ada masok sebuah kedai nie dgn dia.. bju dlm kedai tu mmg cantik2 belaka..
then, habis ja menjamu mata, aq nk blah la kan tp dia suroh jgk aku beli baju evennn sehelai pon..
mula2 aq x mau..konon malu2 tucin la.. dah dia paksa so aq grab la 1 bju.. time tu dlm hati berbunga-bunga..-,-'
but now kalau aku masok ja kedai baju dan aku mcm berkenan ja kt bju tu tp dia ckp sudah la bie.. bie kan dah ada bju mcm tuuuu...#even aku nk bayaq pkai duit aku sendiri..
ohhh sekarang baru kau tahu awek kau itu seorang kaki borossssss...

to akmal ::  tu pon hg patot bersyukur tau..walaupon aku nie kaki boross at least aku bukan kaki cukoq.. :D








> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">