//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
a day before PLKN
Wednesday, May 2, 2012 | 5:09 PM | 0 Love Letter
hello si kacak dan si comel...
masok hari nie dah 2 hari baq hg aku bgn awai mcm zaman2 sekolah dulu..#rindu zaman tu
ok semlm aku mmg tak boleh tido gila teringat kan si blog aku yg comel nie..
ya lah kan aku nk p PLKN dkt 3bulan kot...lama tuuuuuuuu #menjerit secara tiba2
so sapa yg nk update blog aku yg comel nie.. arghhhhh..
so aku decide insyaallah aku akan buat 'sticky post' and semua ber'wordless'..
at least blog aku nie ter'update la jgk kan..
aku hari nie aku akan berkumpul di padang Dewan Tub Razak pkoi 9.30 pagi..
barang pon semua dah ready pack.. aku bwak beg mak aku bwak p Mekah.. arghh lantak la..

kelmarin awai2 pagi aku dah terpacak kt BSN dek kerana nk bukak account utk PLKN..
orng nie ya rabbi..ramai gilosss.. al-maklum lah kelmarin kan hari Rabu so ramai yg terjah Pekan Baling tu dek kerana ada pekan yg bernama Pekan Rabu...
aku pon terjah la sama... tahun nie aku tak p lagi kot pekan Rabu.. #sades gila
conclusion nya.. pekan Rabu tu best jgk walaupon panas sampai nk basah lencon kot baju aku nie..
habis round Pekan Rabu.. round Billion plak.. mmg tak leteyh saja kot..
balik2 tu rasa lega gila.. kaki aku nie naik melecet dah dek kerana terlampau banyak berjalan...
lepas mandi and rest keluaq plak.. aduhhh #kerana orng tersayang aku gagahi jgk kaki n utk berjln lgi -,-'
sumpah kepala time tu dah berserabai gila.. tp bila pikir Gula Hati saya tiba2 ja hati kata xpa.. :D
2 mei ialah birthday Gula Hati saya.. osemmmmmm kan :)

happy belated birthday Gula Hati.!!

even terlupa nk wish tp still lgi buat muka tak bersalah..
sory tak boleh nk celebrate meriah2 sebab keadaan tak mengizinkan..
sory jgk sebab tak bgi hadiah apa2 pon even belanja mkn.. sory.. #duit sudah habeh beli barang tadi :(


maybe lepas nie kita tak akan selalu jumpa.. tak akan selalu ada 'goodnight call'.. tak akan selalu msg..
bie tak akan selalu ada utk mal.. bie tak akan call mal suroh hntaq makanan..
tp walaupon semua tu berlaku, tak semesti nya kita akan berubah hati.. :)






> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">