//Espressione
Welcome to //kugiranpelangi blog . Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
//Espressione
hello dunia.!
Wednesday, June 13, 2012 | 6:41 AM | 0 Love Letter
seriously, penyakit malas nk update belog dah semakin parah dan mungkin aku akan di'kuarintin'kan tidak lama lagi.
oke. kemanakah aku menghilangkan diri?
aku tak lari dari alam maya cuma aku menyepi dlm dunia blog saja. so aku akif di facecebuk dan tewitok..
so if ada apa2 hal pm ja dekat facecebuk kerana aku akan ada di situ lebih daripada 7jam sehari..:D
kenapa xboleh di tewitok??
sbb tewitok sgt lah lembap tahap menguji kesabaran. lgi pon aku x reti sgt lah nk ber-tuwit2. bukti nya sampai sekarang tewitok aku hanya ada 13tuwit di profile aku. ohsemmm sgt kan. :D
how about 'mylife'?
not ohsemm at all.. makan, online, tido and it keep spinning around and around again. #quite boring
how about 'continuestudy'?
insyaallah bakal menjadi salah seorng student Politeknik Kulim yg berdedikasi.. #pray for me gais


cantik tak aku hedit.? #tangan di dada mata ke atas
motif aku upload gmbaq nie? 
ok, si dia lah yg menceriakan hari2 aku. ya lah sekarang telah menjadi anak tunggal..#quiet boring
cuti sekolah ritu meriah gila lah rumah aku.. sebelum tu kakak aku cuti sem 2 bulan so dia lah teman aku kesana kemari.. 
teman nk bergosip, teman nk bergadoh, teman nk berebut laptop..
tp setelah si dia pergi.. awang dokeh sorang nie la jadi mangsa aku.. sikit2 aku kacau dia. best gila baq hang. :)








> <$BlogItemCommentCount$> Comment(s)
Past | New
the owner

•Hidayati Amni •18 y/o •kedahan •jobless

Navigations Here

About Links Entries

Taggie


Credit Section


Template by : Atirah Hayati .
Basecode by : Jaja
Image by One | Two .
Best view at Google Chrome only .

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js">